2/6/10

Γιορτά(ΖΩ...);


Σήμερα είναι τα γενέθλια μου..!
Ε ναι λοιπόν έγινα αισίως 22.
Ναι ναι , ξέρω.. Χρόνια πολλά, πολύχρονη, ο,τι επιθυμείς και τα σχετικά...

Έλα που δεν νιώθω καθόλου έτσι..
Μια ακόμη συνηθισμένη μέρα στις πολλές που θα ακολουθήσουν..
Πάλι καλά που βγήκα λίγο από το σπίτι και ξεχάστηκα..
Ας είναι καλά οι φίλες μου που είχα για παρέα.

Τι κι αν σε θυμούνται οι λίγοι γνωστοί του κύκλου σου..
Τι κι αν στο Facebook βλέπουν πότε γιορτάζεις και γεμίζει το προφίλ;
Αν δεν έχεις αυτούς τους 4-5 φίλους να ακούσεις και να πεις δυο κουβέντες τι να το κάνεις;

Λιτά λοιπόν φέτος θα την βγάλουμε.
Με μια βραδινή βόλτα, χωρίς τούρτες, κεράκια και ευχές...
Με κάποιες απουσίες σε αγαπημένα πρόσωπα..
Αλλά τι να κάνεις; Δεν γινόταν αλλιώς..
Και σε κάποιες αγκαλιές...

Πάμε σε άλλα τώρα.
Τελευταία δεν είμαι αισιόδοξη για τίποτα..
Μοιάζουν όλα τόσο δύσκολα..
Ακούω και βλέπω καταστάσεις και σκέφτομαι τι θα κάνω όταν ξεκινήσω να δουλεύω πάνω στο επάγγελμα που σπουδάζω και αν πάνω απ'όλα θα μπορέσω να βρω δουλειά με τα προσόντα που έχω και τα οποία δεν είναι και τα καλύτερα...

Εδώ σε εταιρίες δεν πιάνονται οι στόχοι και χωρίς δεύτερη ευκαιρία ξεκινάνε οι απολύσεις..
Ο πατέρας μου έχει τρελαθεί να τρέχει, τιραμόλα τον έχουν κάνει και τρέμει μην μείνει χωρίς δουλειά..

Όλα αυτά γυρνάνε στο μυαλό μου και άλλα τόσα...

Και ο βασικός μισθός έπιασε τα 500 ευρώ με δυνατότητα ρύθμισης από τον εργοδότη..
Καλά πάμε, άντε να ζήσεις μετά..

Αυτό αισθάνομαι.. ότι δεν ζω!
Και δεν ξέρω τι να κάνω για να το αλλάξω αυτό...
Η μέρα αλλάζει σε λίγα λεπτά και ελπίζω να αλλάξει και κάτι στη ρουτίνα μου!!

Καλό σας βράδυ και συγγνώμη για το ψυχοπλάκωμα!!! :Ρ


31 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Βρε μικρούλα μου (γιατί μικρούλα είσαι ακόμα και στα 22) τί άσχημες σκέψεις είναι αυτές, μέρα που είναι!!!Καταρχάς πολύχρονη κι ευτυχισμένη γεμάτη υγεία και μια ζωή ζαχαρένια!!!
Κατά δεύτερον, όλοι περνάμε άσχημα και δεν ξέρουμε τί μας ξημερώνει!Όλα θα τα ξεπεράσουμε με φίλους , με την οικογένειά μας!Θάρρος θέλει η ζωή κι ένα μεγάλο χαμόγελο για να περνάνε τ´ άσχημα!!!
Άντε και του χρόνου γερή και δυνατή!!!
Φιλιά!

☆LoUniTa☆ είπε...

περνουν κ αυτες οι σκεψεις απο το μυαλο μου,αλλα αμεσως τις προσπερνουν σκεψεις του "σημερα"...(παααλι καλα δηλαδη)αλλιως θα τα ειχα παρατησει(γενικα).
Ευτυχως δεν εχω κλεισει ακομα τα 22 κ ευτυχως δεν εχω τελειωσει τη σχολη..δεν θα ημουν σιγουρα ετοιμη γι τετοιες σοβαρες σκεψεις
(δεν ειμαι σιγουρη για το δευτερο "ευτυχως" βεβαια)
πφφ αρνητικες σκεψεις ξουυυτ!!!
χρονια σου πολλα πολλααα κ ευτυχισμενα-ξεχνοιαστα.. ;)

Hfaistiwnas είπε...

Κούλαρε! Σήμερα γιορτάζεις! Μην σκέφτεσαι ότι δεν χρειάζεσαι!
χαχαχαχχαχα!
Κοίτα να περάσεις καλά το βράδυ!
Χρόνια πολλάαααααααααααααααααααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια καλά και ευτυχισμένα!!
Έχεις πολύ καιρό μπροστά σου για σκέψεις, ευχάριστες και δυσάρεστες!!!
Καλημέρα σου...

mariposa είπε...

γλυκια μου!!!!σκεψου οτι δεν εισαι η μονη που κανει αυτες τις σκεψεις και παρηγορησου..ευχομαι να σου πανε ολα καλα..προσπαθησε οσο μπορεις να εισαι αισιοδοξη..σε καταλαβαινω κι ας ειμαι πατημενα 30 ολοι τα ιδια αγχη εχουμε...

πολλα φιλια!!!να σε χαιρονται και να σε χαιρεσαι!!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Προβληματισμός ναι. Απαισιοδοξία οχι!!
Να χαίρεσαι τα νιάτα σου φωτίζοντας τους γύρω σου άπλετα. Άσε το σκοτάδι για τους μίζερους. Εσύ στον ήλιο πάντα.
Χρόνια σου πολλά!

mahler76 είπε...

χρόνια σου πολλά και ελπίζω να πέρασες καλά έστω και λιτά.

Clem Lumen είπε...

Ζ Ε Ι Σ
και η ζωη ειναι πολυ ομορφη, με η χωρις κριση.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ καλη μου,
ο,τι ο,τι επιθυμεις να το βρεις, ακομα κ αν ειναι δουλεια αυτο το ο,τι
και να εισαι ΠΑΝΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ.
Φιλι γλυκο=]]

the monkeys είπε...

Κοίτα τώρα το εάν όντως ζούμε είναι σχετικό, αλλά όπως και να έχει..τι πάει να πει που έχεις γενέθλια? Μία μέρα σαν όλες τις άλλες είναι και καλά έκανες και συμπεριφέρθηκες σαν να είναι μία άλλη κανονική μέρα. Όσο για δουλειά που ψάχνεις και αναρωτιέσαι αν θα είσαι καλή, αν θα βρεις κτλ τότε χαλάρωσε, αντιπροσωπεύεις το 100% όλων των αποφοίτων σήμερα. Χρόνια Πολλά λοιπόν και χαλάρωσε, αν έχεις έστω και τους 4 φίλους σου όπως λες τότε είσαι μια χαρά.

Εξύμνoς είπε...

Πρεπει να βρουμε μια λυση, ακομα κι αν αυτη ειναι μια γυαλα που θα μπουμε μεσα! Παντως μεσα σε αυτον τον βουρκο ειναι πολυ δυσκολο να επιβοιωσει ενας νεος ανθρωπος.

Χρονια σου πολλα και καλα σου ευχομαι ειληκρινα!!

mermyblue είπε...

είσαι στην καλύτερη ηλικία,καλή μου!
ζήσε την έντονα και μη σκέφτεσαι τόσο. Ξεκίνα κ θα δεις πώς θα πάει.
πολλές πολλές ευχές κ μην ανησυχείς, πάντα υπάρχει ελπίδα για όλα :)

Manolog3 είπε...

Βουτα τα παντα απο τη Ζωη σου με τσαμπουκα και χωρις να ρωτησεις κανεναν. Αν περιμενεις απο τους αλλους δεν θα βγαλεις ακρη.

Μην ξεχνας πως ο χαμενος τα παιρνει ολα...και ξερεις γιατι ε? Επειδη ειναι ο μονος που μπορει καποια στιγμη να τα χασει!! Τουλαχιστον ομως εκεινος θα εχει ζησει με αυτα για λιγο ή πολυ. ;)

Chryssa είπε...

Κορίτσακι μου κι ας μην σε ξέρω σε νιώθω.
Μόνο που η ζωή μας είναι γεμάτη όμορφες στιγμές που εμείς φτιάχνουμε. Οι δυσκολίες είανι εκεί για να μας θυμίζουν την αξία της κάθε στιγμής. Ο χαμένος χρόνος είναι το χειρότερο. Με ένα βήμα την φορά και αισιοδοξία όλα κερδίζονται..
Μην χάνεις τις όμορφες στιγμές της πιο όμορφης ηλικίας. Να ήμουν πάλι 22 και πίστεψέ με τίποτα δεν θα με τρόμαζε. Κάνε όνειρα και κάποια θα γίνουν πραγματικότητα. Μόνο τον χρόνο σου μην σπαταλάς με φόβο και σκέψεις για το αύριο. Και να έχεις πάντα στο μυαλό σου οτι μπορείς να καταφέρεις ότι βάλεις στόχο!
Αχ σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλία με τις ομορφότερες ευχές.
Μην ξεχνάς ποτέ να χαμογελάς.

Unknown είπε...

Χρόνια σου πολλά συννεφούλα!

Dreamy Cloud είπε...

@ porcupine έχεις δίκιο με τους ανθρώπους μας κοντά όλα ξεπερνιούνται!! Χαμογελάκι και πάμε παρακάτω!! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου :)

@ ☆LoUniTa☆ κι εγώ αυτό είπα μετά από λίγο.. ξουτ ξουτ ξουτ!! Είναι που η περίοδος χάριτος στη σχολή τελειώνει και αγχώνομαι αλλά θα περάσει κι αυτό όπως όλα!!! Φιλάκια πολλά!!

@ Hfaistiwna μου αυτές οι σκέψεις θα με φάνε.. τις κάνω και τις πιο ακατάλληλες στιγμές πανάθεμά με!! :Ρ Καλό σου βράδυ!!!

@ ΦΟΥΛΗ τζάμπα σκάω ε; Δεν βαριέσαι λες και που στεναχωριέμαι κάτι γίνεται.. Έβαλα μπρος την αισιοδοξία σήμερα!! :Ρ Φιλάκια!!

@ mariposa μόνο η αισιοδοξία μας έχει μείνει αυτό έχω καταλάβει.. Δεν θα την χάσω κι αυτή, πάει πολύ! :) Φιλάκια πολλά πολλά!!

@ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ πόσο δίκιο έχεις.. Το σκοτάδι δεν βοηθά και πολύ.. Φως και πάλι φως!! :)

@ mahler76 σ'ευχαριστώ! Καλά πέρασα δεν έχω παράπονο :) Μάκια!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πολύχρονη,πολυχαρούμενη και πολυευτυχισμένη!Καμιά φορά οι λιτές γιορτές ειναι οι πιο χαρούμενες και οι πιο κοντινές!!!

χχχ

Miss Pink είπε...

έχε χάρη που δεν σε έχω κοντά άλλιώς εκτός απο την τσιρίδα που θα άκουγες θα σε άρπαζα και απο το μαλλί!!!!

τι μαυρίλες είναι αυτές???
ΕΕΕΕΕΕ???
σταμάτα να σκέφτεσε και πράξε!
ότι και όπως το θες
ποτέ και σε κανέναν δεν πάνε τα πράγματα πάντα καλά..
θα φας χαστούκια ουυυυ..
αλλά όλα στο πρόγραμμα είναι ;)

Χρονια όσα θες λοιπόν για να τα ζήσεις και όπως θες...

ΧΑΖΗ! :ρ
σμουτς

*Κορίνα* είπε...

Χρόνια σου πολλά κ από εδώ λοιπόν...
Ξέρεις πόσα πράγματα θα θέλαμε να έχουμε και δεν τα έχουμε? Ξέρεις πόσα πράγματα μας λείπουν? Φυσικά και ξέρεις.. Το θέμα όμως ξέρεις ποιο είναι? Να μπορείς με ότι έχεις να κάνεις τη ζωή σου πιο όμορφη, και να τη γεμίσεις, η αυτά που έχεις και δεν σου κάνουν να τα αλλάξεις.. Αν τα αγαπημένα σου πρόσωπα που σου λείπουν είναι εκεί που είναι με τη θέληση τους, τότε αντί να στεναχωριέσαι που δεν είναι κοντά σου, να χαίρεσαι που κάνουν κάτι που τους ευχαριστεί ή που είναι καλό για το μέλλον τους.. Αλλιώς παράτα τα όλα και πήγαινε βρες τα. Με υποκατάστατα δεν περνάει η ζωή, και τι καταλαβαίνω..
Όσο για το άλλο θέμα που θήγεις, τα πράγματα είναι όσο σκούρα τα βλέπεις... Η αισιοδοξία που έβαλες μπρος είναι καλή, να την κρατήσεις.. Φιλάκια, καλημέρα!

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά, κορίτσι!
Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!!

Global Greek είπε...

DreamyCloudy (sorry gia ta greeklish, alla exasa to gr fonts). loipon katarxas XRONIA POLLA, kata deyteron, an mi ti allo exeiw ypoxreosi apenanti mas na parameineis DREAMY kai episis CLOUDY.... Den peirazei pou eisai down auto to diastima, giati einai fysiologiko kai symvainei SE OLOUS. Meta apo kathe down epanafortizontai oi mpataries. Alla min meineis ekei polu kairo giati tha bgaleis rytides proora, entaksi????? Loipon, kane ki ena google "monster.com" gia kamia douleia sto eksoteriko. arxise apo tora na tin psaxneis ki as exeis akoma xrono mexri tin apofoitisi...Filia apo pera makrya!

Άνεμος είπε...

Κατ' αρχάς, χρόνια σου πολλά. Να είσαι χιλιόχρονη, γιατί στα χρόνια που θα έρθουν πολλά θα αλλάξουν.

Το ψυχοπλάκωμα μου ακούγεται πολύ λογικό μέσα απο όλα αυτά που διάβασα για σένα. Θα γυρίσει ο τροχός πιστεύω... Δε θα είμαστε μόνο έτσι... Υπομονή θέλει μάλλον... και κουράγιο...

Φιλάκια συννεφούλα μου!

Η τρελή είπε...

Τις ευχές μου κορίτσι μου.....!
22??????
Τι νούμερα είναι αυτά?????αχαχααχαχχαχα
Φιλιάαααααα

Estella είπε...

Γλυκια μου χρόνια πολλα να τα χιλιάσεις με πολλές πολλές αναρτήσεις!!! Μακια!

Creep είπε...

Χρόνια πολλά ρε συ... ωραία εικονίτσα και με νόημα!
Την καλησπέρα μου...

Margo είπε...

Συννεφούλα μου άργησα πολύ όμως δεν είναι αργά ποτέ για ευχές.
Χρόνια σου πολλά και καλά! Θα είναι καλά, μόνο να μη φοβάσαι. Ο φόβος είναι μεγαλύτερος των πραγματικών προβλημάτων πάντα. Είσαι πολύ νέα.. τα 22 σου χρόνια πέρασαν μέσα σε αυτή την πραγματικότητα που καταρρέει. Δεν ήμασταν πάντα έτσι συννεφούλα μου. Δε θα πω αν ήταν κακά ή καλά, όμως θα τα καταφέρουμε.. μόνο μη το βάλουμε κάτω.
Υγεία μόνο να έχουμε και όλα θα πάνε καλά
Σε φιλώ

Dreamy Cloud είπε...

Σας ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές σας και που περνάτε από το ιστολογιάκι μου!! :) Όσοι μου τα έχωσαν καλά έκαναν!! Μου πέρασε η κρίση και σαν να τα βλέπω πιο φωτεινά τα πράγματα τώρα!! Φιλάκια πολλά σε όλους σας!! :)))

Libertas είπε...

Οκ άργησα... συγνώμη αλλά σου εύχομα ιχρόνια πολλά να έχεις.

Μην ανησυχείς ο καθένας θα κάνει οτι μπορέσει και ειμαι σίγουρη οτι θα βρεις κι εσυ κάτι που να σ'αρέσει σύντομα!

Φιλάκια!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

αστα να πανε.... ειδικά τώρα στην εξεταστική δεν κουνιέται φύλο.... τωρα όμως που θα έρθει το καλοκαιράκι μπορείς να διοργανώσεις ένα πάρτυ στην παραλία σε συνδυασμό με βραδινό μπανάκι και να περάσετε ΣΟΥΠΕΡ!


σματς!!!

Marouli είπε...

Εχεις βραβειακι! Οποτε θες ελα να το παρεις!!

Μαρουλοφιλακια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!!ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ.ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.