13/1/10

Blogοβραβειάκι !!


Το blog έγινε πιο ηλιόλουστο και γι'αυτό φρόντισαν Ο κακός λύκος, η Venus και το ελεύθερο πνεύμα που μου έδωσαν αυτό το φωτεινό βραβειάκι!!

Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ που με περιελάβατε σε κάτι τέτοιο, είναι πολύ γλυκό και πραγματικά το εκτιμώ!


Τώρα κι εγώ θα το δώσω σε 12 ακόμα αγαπημένα ιστολόγια που διαβάζω..

Αν και μου φαίνονται κάπως λίγα και θα δυσκολευτώ να διαλέξω!!

Aν κάποιοι το έχουν πάρει ήδη δεν πειράζει! :Ρ


1.
Global Greek
2.
Γνωστός άγνωστος
3.
Margo...
4.
Roadartist
5.
Ονειροπαγίδα
6.
BEAR HIV
7.
Requiem for a dream
8.
Eισέρχεστε με δική σας ευθύνη
9.
Neverland
10. Θα πάω κι ας μου βγεί και σε κακό
..
11.
ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
12.
Διαμαντένια_Προβλήτα

Κι ένα τραγουδάκι για την περίσταση μιας και σήμερα το πρωί είχε πολύ ωραία μέρα!!





* Κοίτα την εικόνα.. σαν τα λουλουδάκια σου!! Σ'ευχαριστώ που που.. :))

23 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

lena_zip είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες για αυτό το βραβείο. Συγχαριτήρια που το πήρες κι εσύ. Πολλά χαμόγελα, πολλά φιλιά.

Roadartist είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την σκέψη σου :) να είσαι καλά.. Εύχομαι πολλές χαρές, στιγμές γεμάτες ομορφιά για κάθε σου μέρα! Πολλά φιλάκια!

Margo είπε...

Η σκέψη είναι που μετράει πολύ και το βραβείο είναι η αφορμή να δείξουμε την εκτίμησή μας. Γι αυτό και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ:)
Πολλά πολλά φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο συννεφούλα...

Marouli είπε...

Συγχαρητηριαααααααααααα! Τωρα ειμαστε ολοι ηλιολουστοιοιοιοιοι!!

Μαρουλοφιλακια!

Hfaistiwnas είπε...

Συθγχαρητήρια παιδιά!!!

Clem Lumen είπε...

Πω πω, ο,τι λεει το μαρουλακι ισχυει... ολοι ειμαστε ηλιολουστοι πια! χαχα!
φιλαααακιαα:D

Άνεμος είπε...

Μπράβο σου Συννεφούλα, το άξιζες!

Πάντα τέτοια!

Καλησπέρα!

Libertas είπε...

Σ'ευχαριστώ παρα παρα παρα παρα πολύ Συννεφούλα μου! Πραγματικά με τιμάς!!

Συγχαριτήρια για το βραβειάκι σου!! Εύχομαι πολλά περισσότερα γιατι τα αξίζεις!
:D

kakos lykos είπε...

Καλησπέρα Dreamy Cloud,χαίρομαι που δέχτηκες με χαρά το βραβείο! στο έδωσα επειδή το αξίζεις!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ Dreamy και έχω το κομμάτι στο φουλ, είχα να το ακούσω τόοοσο καιρό και μου αρέσει τόοοσο πολύ. Λοιπόν, έχω αργήσει για το γραφείο οπότε

1. Σου στέλνω 10 βαθμούς από τους 23 που έχουμε σήμερα να γίνει ακόμα πιο όμορφη η μέρα και
2. Χρωστώ και σε ακόμα έναν συνμπλόκερ τη συνέχιση του βραβείου και δεσμεύομαι να το δώσω με τη σειρά μου σύντομα!

Μπούσα μπούσα (φιλιά αραβικά) από το ηλιόλουστο Σουλτανάτο

kat. είπε...

ήλιο, φως και χαμόγελα να έχει πάντα η ζωή σου..

neni είπε...

Eίμαι το 11 το καλό!!Χα,χα
Σε ευχαριστώ Cloudaki μου για αυτή την αγάπη!
Να΄σαι καλά γλυκιά μου!!

gnostosagnostos είπε...

επ! το τσιμπισα και εγω το βραβειακι???
σε ευχαριστω!
ηλιολουστη θα ειναι παντα η ζωη μας οσο χαμογελαμε!!!!!!
φιλια!

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Συγχαρητήρια σε όλους!!!

Ωχ και εγώ το έδωσα αλλά μόλις είδα ότι πρέπει να είναι 12 τα άτομα..και εγώ έδωσα μόνον σε 8!!!Δεν πειράζει!!:)

φιλιά****να είσαι καλά!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!
καλό σ/κ!!!!
χχχχ

Skouliki είπε...

mpravo σε ολα τα παιδια

Dreamy Cloud είπε...

@ JK σ'ευχαριστώ πολύ.. Τι όμορφη ευχή!! :) Φιλάκια!!

@ lenaκι μου εσύ κι αν έπρεπε να το πάρεις! Μάκια πολλά!!

@ Roadartist μου το ίδιο και σε σένα πάντα ηλιόλουστες στιγμές να σε περιβάλουν!! :)

@ Margo μου η σκέψη είναι το πιο σημαντικό ακριβώς! Να είσαι καλά, φιλάκια πολλα!

@ ΦΟΥΛΗ ευχαριστώ :)

@ Marouli πάμε κόντρα στον καιρό!! :)) Φιλιά πολλά!!

@ Hfaistiwna όλοι σας το αξίζετε κρίμα που το παίρνουν μόνο 12! Φιλάκια πολλά!

@ Free Spirit αυτό σημαίνει πως η διανομή ήταν πολύ καλή!! Καλό βραδάκι πνευματάκι!!

@ Άνεμακο μου ευχαριστώ πολύ! Φιλάκαι πολλά!

Dreamy Cloud είπε...

@ Libertas χαίρομαι που το δέχεσαι τόσο ευχάριστα!! Φιλάκια πολλάαα!!!

@ kakε lykε ένα τόσο ηλιόλουστο βραβείο πώς γίνεται να μην το αποδεχτώ;!! :) Φιλάκια!!

@ globalgreek το τραγουδάκι μου αρέσει κι εμένα παααρα πολύ!! :) Ευχαριστώ για τουςβαθμους τους χρειάζομαι απόλυτα!! Μπούσα μπούσααα!!

@ kat. σ'ευχαριστώωω!! Φιλιά!

@ neni μου να είσαι καλά, το αξίζεις!!

@ γνωστε τσίμπα το και τρέχα!! Και χαμογέλα ε;! Φιλάκια πολλά!!

@ Miou δεν πειράζει εσύ έκανες ένα σκόντο!! :Ρ Φιλάκια πολλά!!

@ Και λοιπόν;E allora? σ'ευχαριστώ! Καλή σου βδομάδα!!

@ Skouliki μπράβο και σε σένα που το πήρες, φιλάκια πολλά πολλά!!

Estella είπε...

Σ ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου!!!!!!!!!!!!!!Μακια πολλα!

alitaki είπε...

poli oreo vraveio ,fotino kai me agapi pros esena.sinxaritiria :)))

Joanna είπε...

Οοοοο συννεφούλα μου!Συγχαρητήρια!Πολλλλλλλά!(όπως λέμε εμείς οι Θεσσαλονικείς!)
'Οσο για το υπέροχο βραβειάκι....τι να πω....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!

Φιλάκια!