19/1/10

Γατο-ανάρτηση!!

Τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω πώς τυχαίνει και βγάζω φωτογραφίες με γατιά συνέχεια!!
Ε, είπα να τα κάνω ανάρτηση για να τα χαρείτε κι εσείς μαζί μου!!



Εππ.. Σε τσάκωσα!!
Μπορεί να αιφνιδιάστηκε αλλά την κατάλληλη πόζα για τη φωτό την πήρε!!





Αυτός εδώ ο κύριος είναι γνωστός θαμώνας σε καφετέρια στο γκάζι!
Ήμουν για καφέ 2-3 ώρες το πολύ και όλο αυτό το διάστημα κοιμόταν!!
Ούτε το κεικ που του άφησα δίπλα στη μουσούδα του δεν τον δελέασε να ανοίξει τα μάτια του!!




Και εδώ έχουμε ολόκληρη γατοσυμμορία στην στάση δίπλα στη σχολή μου.

Μπορεί να φαίνονται 4 αλλά είναι κι άλλα που ήταν πιο ντροπαλά!
Ειδικά η δεύτερη όλο φοβόταν και δεν ήθελε να την χαιδέψω αλλά στο πόδι μου η πονηρή ήξερε να τρίβεται! :)

Καλό σας βραδάκι!!

27 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα και εγώ έψαχνα 4 στην τελευταία φωτό! χαχαχαχα!
Πανέμορφα ζώα!
Και αξιαγάπητα!
Καλό βράδυ!

Miss Pink είπε...

πω πω στήσιμο οι γατούλες...
μοντελάκια
χαχαχαα
τέλειες φώτο
αν και δεν μού αρέσουν οι γάτες :)
ονειρα γλυκάαα
νιααααααααρρρρρρρ... :Ρ

mermyblue είπε...

υπέροχες!
τι άλλο θα μπορούσαν να είναι, θα μου πεις, αφού είναι γάτες!
καλημέρα Dreamy μου :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ
:)))))

crazy tzitzi... είπε...

καλημέρα ονειρεμένο συνεφάκι μας.....
τα γατιά είναι όλα τα λεφτά..!!!υπέροχα.!!χαχα....

ΒΑΤΡΑΧΟΦΙΛΑΚΙΑ.....ΚΟΥΑΞΜΑΤΣ!!

crazy tzitzi... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΟΥΛΗ είπε...

Είναι πολύ όμορφες,τι άλλο θα μπορούσα να πω εεε.....
Φιλιά ....

Εξύμνoς είπε...

XDDDD

gnostosagnostos είπε...

πανεμορφες......

Άνεμος είπε...

Τα γατάκια όταν κοιμούνται είναι υπέροχα. Παίρνουν κάτι στάσεις λες και είναι άνθρωποι.

Τυχαίνει να χαζεύω μερικές φορές και τη δικιά μου γάτα έτσι,χεχε.

Καληνύχτα!

ifigenia είπε...

αχ τι όμορφα! τα λατρεύω τα γατάκια, έχω κι εγώ ένα. (Μάλλον όχι γατάκι, γάταρο γιατί τον έχω κάνει 20 κιλά χα χα χα)
τέλειες οι φωτό...

μάκια!

Global Greek είπε...

τζουτζουροφωτογραφίες!

Η τρελή είπε...

Τρελλές γατόφατσες.....για ζύμωμα!
Καλημέρες

Roadartist είπε...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mε αποτελείωσες!!!!!!!!!!!!!!

ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΩ..

Και ρε συ οι συγκεκριμένες είναι απλά θεικές!!

Μπράβο τέλειες..

Roadartist είπε...

Ο θαμώνας σε καφετέρια στο γκάζι μου θυμίζει το γάτο μου.. τι γλύκαςςςςςς αχχχχχχχ :)

Estella είπε...

Eίναι όλα πολύ γούτσου! Νιαααααααααρ! Να φέρω το σκυλάκι μου να κάνουνε παρέα? :P

seniorita είπε...

γλύκεςς!!

#lockheart# είπε...

Γατουλα μου εσυ..παρεα με τις αλλες γατουλες...
χαχα...
:)

kat. είπε...

τι να πω και εγώ που αν αλλάξεις το πρώτο γράμμα του ονόματος μου με "c", γίνομαι γάτα?

Joanna είπε...

Oοοοο λατρεύω τις γάτες!Και είναι όλες τους τελειες!
Τώρα περιμένω μια συλλογή με σκυλιά!
Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Ωραίες φωτογραφίες νιαρρρ καλησπέρα

Dreamy Cloud είπε...

@ Hfaistiwna είπα να το διευκρινήσω και βλέπω την πάτισες!! :Ρ Και επίσης πολύ έξυπνα ζώα!! Φιλάκια πολλά!!

@ Miss Pink κι εγώ δεν μπορώ να πω πως τους έχω ΤΗΝ αδυναμία με τόσα σκυλιά στο σπίτι αλλά χάρηκα να τις βγάζω φωτό!! :) Καλό Σκ να έχεις!!

@ mermyblue αλίμονο απο πόζα οι γάτες άλλο τίποτα!! :) Φιλάκια πολλά!!

@ JK είναι για χάζι μερικές!! Καλό Σκ!!

@ Βατραχούλη θα έπρεπε να τα φοβάσαι.. αν σε πιάσουν δεν σε βλέπω καλά!! :Ρ Μάτς Κουάκς!!

@ ΦΟΥΛΗ κάπου εκεί ήσουν κι εσύ μα μου κρυβόσουν!! Άλλη φορά να μου είσαι πιο κοινωνική! :ΡΡ Φιλάκια!!

@ Εξύμνε έμεινες άναυδος.. σε καταλαβαίνω!! χιχιχ Καλό Σουκου!!

@ γνωστε μοντέλα σκέτα σου λέω!! Φιλάκιααα!!

@ Άνεμε είναι μερικές τόοοσο καλές και χουζούρες που είναι για πολλά χάδια!! Φιλάκια!!

@ ifigenia καλέ ο δικός σου γατόπαρδος θα καταλήξει όπως το πάει! :ΡΡ Να του κάνεις δίαιτα επειγόντως! Καλο Σουκου, φιλάκια πολλά!!

Dreamy Cloud είπε...

@ Global μου πρώτη φορά το ακούω το τζουτζουρο- αλλά μ'αρέσει!! Είναι δεν είναι;! :ΡΡΡ Φιλάκια πολλάαα!!

@ Τρελή για πολλά χάδια όμως ε;! Καλό Σουκου, μάκια!!

@ Roadartist ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσαν πολύ!! Να φανταστείς ο γάτος είναι του μαγαζιού μόνιμος και έχει και δικά του πόστα, όταν τον διώχνουν απο κάπου πάει μόνο σε συγκεκριμένους καναπέδες και κοιμάται, επιλεκτικός!! :Ρ Ο γάτος σου φαντάζομαι πρέπει να είναι όλα τα λεφτά!! Καλό σκ να έχεις, φιλάκια πολλά!!!

@ Estella να φέρω κι εγώ τις δικές μου να γίνει Ο πανικός;! :ΡΡΡ Φιλάκιααα!!

@ seniorita είναι θεικές και μόνο που στήνομται έτσι!! Φιλάκια!!

@ #lockheart# μαζευτήκαμε πολλές!! :) Φιλάκια!!

@ kat. σωστό κι αυτό!! Κρύβεις ένα αιλουροειδές κατα βάθος μέσα σου!! :) Καλό σουκου!!

@ Joanna αν είναι με σκυλιά θα βάλω τα δικά μου, απο φωτο ουουου άλλο τίποτα!! Φιλάκια πολλά!!

@ Γατιά, σκυλιά τσούπ να'τος και ο αρκούδος της παρέας!! χιχι :) Φιλάκια πολλά και καλό σουκου να έχεις!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κοίτα μωρε πόσο κουτσούνια ειναι :)))
τους εχω αφιερώσει κι εγω ποστ-φωτο

καλό απόγευμα
χχχχ

Φωτεινή Κανάκη είπε...

νιάουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!

τέλεια τα γατάκια!!!!!!!!!!!!!τώρα το είδα!!!!!:))))πολλά φιλάκια και καλή Κυριακή!!!Ήπια τη γουλίτσα για σένα!!!

kakos lykos είπε...

Παίρνουν κάτι πόζες τα άτιμα!!!

Πως λοιπόν μετά να μην τα φωτογραφίσεις;

Καλημέρα Dreamy Cloud :)

mahler76 είπε...

ΓΑΤΟΥΛΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!!!!! Αχου θα τρελαθώ!!!!!!!!!!!!