20/2/09

My avatar...τι να σημαίνει άραγε;!! :P


Έχω πρόσκληση για blogπαίχνιδο από τη Raven. Πρέπει να σας εξηγήσω γιατί διάλεξα το συγκεκριμένο avatar για το ιστολόγιο μου και τι σημαίνει για μένα..
Θα έχει και συνέχεια όμως, στο τέλος θα διαλέξω 5 ακόμα bloggers για να το συνεχίσουν!!

Δεν είναι και πολύ δύσκολο να μαντέψετε, ούτε κρύβει εκπλήξεις!!
Θα σας το "εξηγήσω" όμως για να μην σας τρώει η αγωνία και η περιέργεια!!

Όπως πολύ καλά βλέπετε το avatar μου είναι μια φωτογραφία του ουρανού γεμάτου σύννεφα φυσικά!!
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι όταν μιλάμε για ένα ονειροπόλο συννεφάκι;!!
Έχω δεκάδες φωτογραφίες του ουρανού γεμάτου σύννεφα και δεν θα σταματήσω να τραβάω γιατί αυτή η εικόνα με μαγεύει.
Διάλεξα την συγκεκριμένη γιατί είναι από τις αγαπημένες μου.
Είναι πάντα τόσο ξεχωριστά. Διαφορετικά σχήματα, χρώματα, σκιές, δεν το βαριέσαι ποτέ!!!
Από μικρή το να κοιτάω τον ουρανό και τη θάλασσα ήταν η καλύτερη ασχολία μου.
Δεν ξέρω γιατί αλλά με τραβάει από μόνο του το θέαμα..
Δεν μπορώ να μην ξεχαστώ όταν παρατηρώ τις μορφές τους.
Έτσι όταν αποφάσισα να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο το πρώτο θέμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν τα σύννεφα γι' αυτό και το ονόμασα έτσι, εξού και το συγκεκριμένο avatar!!!
Έχω μια τρέλα μαζί τους που με ακολουθεί!!

Σειρά τώρα έχουν οι:

christine

Καλλιόπη

neni

Πασχαλίνα

seniorita

Καλή συνέχεια!! Φιλάκια..


14 σχόλια:

avraoneirou είπε...

Καλά δ το πιστεύω...κι εμένα μ αρέσουν τα σύννεφα..εχω τραβήξει άπειρες φωτο...
:) :) :)
οι αγαπημένες μου είναι την ώρα που δύει ο ήλιος
φιλάκια ονειροπόλα!!

neni είπε...

Γλυκιά μου εγώ θα παίξω στο παιχνίδι που με κάλεσες σύντομα.
Το είχα καταλάβει ότι σ΄αρέσουνε τα σύννεφα και η θάλασσα.
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

Άνεμος είπε...

Μου αρέσει και μένα ο ουρανός και συχνά βγάζω φωτογραφίες τα σύννεφα...
Κυρίως όταν ταξιδεύω!

Έχεις καλό γούστο!

*Κορίνα* είπε...

Εμένααααααααα?????
μπουυυυυυ χουυυυυυ......
snif...

Unknown είπε...

Πωωω μου βάζεις δύσκολα..Θα το πω εντός της εβδομάδας αυτό..Έχω σκοπό να γράψω κάτι άλλο σήμερα..ΟΚ?Μην με μαλώσεις :)))

Φιλιά

Raven είπε...

Ο ουρανός είναι υπέροχος, η θάλασσα ακόμη περισσότερο! :)

Well done, μικρή μου. Να είσαι πάντα έτσι, ρομαντική και ταξιδιάρα!

Φιλιά

City Addict είπε...

Πολύ ωραία... Και αυτές οι φωτογραφίες με τον ουρανό, σε ηρεμούν, σε χαλαρώνουν :)

rain είπε...

Εγώ τώρα τι να πω? Θα μπορούσα να γράφω ώρες για τα σύννεφα..Πόσο μοιάζουμε σ'αυτό!!!!!!!

If...ιγένεια είπε...

Πανέμορφα τα σύννεφα..

Dreamy Cloud είπε...

@ avraoneirou μοιάζουμε σε αυτό πολύ!! Φιλάκια πολλά!!

@ neni απάντησες και η εξήγηση σου μου άρεσε πάρα πολύ!!Φιλάκιααα!!

@ Άνεμος μάλλλον μαζευτήκαμε πολύ λάτρεις του ουρανού μου φαίνεται!! Πόσο μου αρέσει αυτό!!Μάκια!!

@ Spider είσαι παραπονιαρούλα!!! Θα έχεις σύντομα πρόσκληση για άλλο παιχνιδάκι βέβαια!! Φιλιάαα!!!

@ Πασχαλίνα θα σου βάλω πρόστιμο αν αργήσεις.. Όποτε βρείς καιρό!! Θέλω πολύ να μάθω για το avatar σου έχει πολύ ενδιαφέρον!!

Dreamy Cloud είπε...

@ Raven διακρίνω μια αδυναμία ή μου φαίνεται;!! Όλοι μας λίγο πολλύ την έχουμε.. Φιλάκια!!!

@ City Addict το καλύτερο φάρμακο για να διώχνει το στρές!!Φιλιά!!

@ rain είσαι κι εσυ ομοιοπαθής!! Κάρμπόν είμαστε σε αυτό. Φαίνεται άλλωστε και από τη φωτό!!

@ if.. ιγένεια σε ποιόν δεν αρέσουν ήθελα να ήξερα.. Μάκια!!!

Olga είπε...

Με τρελαίνουν τα σύννεφα, τα σχήματα τους και αυτή η μυστηριώδης αίσθηση που σου αφήνουν!!

Φιλάκια Συννεφούλα

*Κορίνα* είπε...

ΜΜΜΜΜΜ....οχι... δεν σέλω...

Dreamy Cloud είπε...

@ Olga αφήνει τόσο όμορφα συναισθήματα και μόνο η όψη τους!! Φιλάκια πολλά!!

@ Spider έλα τώρα που το παίζεις και δύσκολη... Θα παίξεις blogoπαίχνιδο τέρμα!!! Φιλιά!!!