12/2/09

Help me... γιατί δεν πάει άλλο!!!

Αισθάνομαι άσχημα όταν δεν μπορώ να κάνω σχόλιο σε κάποιους από σας και το θέμα είναι ότι δεν ξέρω το λόγο..

Όσα ιστολόγια παρακολουθώ και έχουν για προσθήκη φόρμας σχολίων την επιλογή ενσωματωμένη ανάρτηση, ένα παράξενο πράγμα.. δεν μπορώ να κάνω σχόλιο...

Δεν γίνεται σε ένα, γίνεται σε ΟΛΑ..

Τα νεύρα μου...

Μπορεί να το γράφω κανονικά, αλλά από τη στιγμή που θα πατήσω προσθήκη δεν κάνει τίποτα..
Στο κάτω μέρος της σελίδας μου γράφει πάντοτε "Υπάρχει σφάλμα στη σελίδα".

Και σε αυτό ακριβώς το σημείο διαολίζομαι!!

Τα πληρώνει το καημένο το ποντικάκι μου μετά που κάθεται και πατάει προσθήκη μήπως αλλάξει κάτι..

Αλλά πού αυτό... το χαβά του!!

Γιατί;;;

Ας μου εξηγήσει κάποιος τι γίνεται γιατί πραγματικά δεν μπορώ άλλο!!!

Κρίμα δεν είναι παρακολουθώ κάποιον από εσάς, να μ' αρέσει κάτι που γράφετε αλλά να μην μπορώ να το σχολιάσω την τύχη μου μέσα;;

Έχω κάνει καμιά πατάτα εγώ; (Κλασικό φαινόμενο όπως πάντα...) Ή τίποτα άλλο παίζει;

Αν μπορείτε να με διαφωτίσετε σχετικά δεν θα ήταν άσχημο...

Ευχαριστώ πολύυυυυυ !!!!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

an ennoeis to minima pou vgazei oti den ginetai na anartithei to sxolio sou, m to bgazei ki emena panta, alla sti 2h kataxwrisi m to pairnei kanonika! esena s vgazei panta lathos?

γυάλινο δάκρυ είπε...

Δεν ξέρω τι να σου πω, εμένα μου τα αναρτεί κανονικά τα σχόλια.. Αλλά συμφωνώ ότι είναι Σ-Π-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Ο! Ενώ τα σχόλια σε ολόκληρη σελίδα ή το άλλο με το αναδυόμενο παράθυρο είναι μια χαρά! Τι ήθελε το blogger και πρόσθεσε αυτή τη βλακεία;!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Όταν πας να αφήσεις σχόλιο, έχεις επιλέξει προφίλ από κει που λέει λογαριασμός google κλπ;

rain είπε...

Τι να σου πω κούκλα μου! Εχω περάσει τόσα μέχρι να βγάλω άκρη με όλα αυτά τα πράγματα και τελειωμό δεν έχουν. Μακάρι να είχα τις γνώσεις για να σε βοηθήσω γιατί πίστεψέ με ΞΕΡΩ πως νοιώθεις. Εύχομαι να τα καταφέρεις! Αν μπορέσω να μάθω κάτι θα σου ξανάρθω
Φιλιά

Dreamy Cloud είπε...

@ nek, μου το βγάζει πάντα λάθος και απελπίστηκα πιά!!ΕΛΕΟΣ...
Φιλάκια!!!!

@ γυάλινο δάκρυ, έλα ντε τα άλλα δυό είναι μια χαρά σε αυτό τι παθαίνει; Και επιλέγω κανονικά λογαρισμό και κάνω το σχόλιο με το όνομα μου..Δεν νομίζω να φταίει κάτι τέτοιο.. Τέσπα, τι να κάνω αν δεν λύνεται.. Ευχαριστώ πάντως για την συμπαράσταση!!! Φιλάκια!!!!

@ rain, πάντα κάτι θα μας παιδεύει γενικά με το pc.. Αχ τι τραβάμε... Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως!!!
Φιλάκιαααα!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΖΩΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.

*Κορίνα* είπε...

Ζουζού σου έχω μια λύση...
Βάψτο μπλε, και πέτα το στη θάλασσα! χιχι! πλακίτσα!
Τώρα΄σοβαρά, δεν ξέρω τι να κάνεις, γιατί εμενα 2 μέρες τώρα δεν μου εμφανίζει κάποια blogs και τα έχω πάρει!
Ουφ!
Μάκια αγάπη!!

Tyler Durden είπε...

για δοκίμασε σε μένα, έχω βγάλει κάθε περιορισμό, ακόμα και τη λέξη επιβεβαίωσης