26/9/08

Μέσα σε όνειρο τόσο αληθινό...

Όλα τελικά κάποια στιγμή σου έρχονται αν όχι όπως ακριβώς τα θες αλλά τουλάχιστον κοντά σε αυτά που ονειρευόσουν. Είμαι πολύ καλά τελευταία, σε άλλη διάσταση!Όχι πως πιο πριν δεν ήμουν αλλά αυτό τον καιρό αισθάνομαι επιτέλους πράγματα δυνατά που με γεμίζουν. Μέχρι στιγμής είχα τις φίλες μου που συνεχίζουν να είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, να με στηρίζουν, να τους μιλάω, να περνάμε καλά και να κάνουμε τις τρέλες μας αλλά ο καθένας μας δεν νοιώθει γεμάτος μόνο με αυτό.

Μερικές φορές η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία. Αν μου έλεγαν πως θα ένιωθα τόσα πράγματα για έναν άνθρωπο, τόσο ευτυχισμένη δεν ξέρω κατά πόσο θα το πίστευα. Όταν τον έχω δίπλα μου οι ώρες περνάνε τόσα γρήγορα και ευχάριστα σαν να θέλουν να το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο που αργότερα θα τον αποχωριστώ. Μου δίνει τόσα πολλά χωρίς να το καταλαβαίνει για μένα όμως είναι πολύτιμα. Όλο αυτό τον καιρό αισθάνομαι πως ζώ μέσα σε όνειρο και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να ξυπνήσω!!

Θέλω να το ζήσω σε όλη του την ένταση χωρίς ενδοιασμούς και αμφιβολίες. Τι νόημα έχει να αναλύω δύο και τρεις φορές τα πράγματα ή να μετανιώνω για όσα κάνω; Το να ακούς την καρδιά σου και όχι το πολύπλοκο μυαλό σου τελικά δεν είναι τόσο κακό ακόμα κι αν υπάρχει περίπτωση να πληρωθείς. Στη ζωή πρέπει να παίρνεις ρίσκα και να ζεις πραγματικά όχι απλά να υπάρχεις! Είναι ωραίο πράγμα να αφήνεσαι και να δίνεσαι σε κάποιον, το είχα τόσο ανάγκη...

Σ' ευχαριστώ για όλα φατσούλα μου...

1 σχόλιο:

*Κορίνα* είπε...

α ρε dreamy cloud,εγραψες.....
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λές, όταν νιώθεις τόσο όμορφα πράγματα, αισθάνεσαι σαν να πετάς!
Μακάρι να είσαι πάντα έτσι!
Καλως ήρθες στην παρέα μας!