25/9/08

10 μέρες Μυτιλήνη και δεν ήθελα τίποτα άλλο!!!


Το καλοκαίρι πού πέρασε ήταν ένα απο τα καλύτερα που έχω ζήσει μέχρι στιγμής! Έχω διαπιστώσει πώς τα ωραιότερα πράγματα τις περισσότερες φορές είναι αυτά που δεν έχεις κάτσει να τα προγραμματίσεις. Έτσι και στις διακοπές μου φέτος..
Τελευταία στιγμή αποφάσισα να πάω με δύο φίλες μου,που το είχαν κανονίσει ήδη,στη Μυτιλήνη στο σπίτι της μιάς εκ των δύο για 10 μέρες χωρίς γονείς και αυτός είναι και ένας ακόμη λόγος που ήταν τέλεια. Περάσαμε απίστευτα,κάθε μέρα ήταν και μια εμπειρία γεμάτη γέλιο και τρέλα! Η πρώτη μέρα ήταν η πιό κουραστική απ'όλες αφού μετά το ταξίδι έπρεπε να καθαρίσουμε το σπίτι. Στο τέλος είμασταν εξουθενωμένοι αλλά δεν είπαμε όχι για μια βουτιά στην παραλία που μας περίμενε με ανοιχτές αγκάλες!!Βρήκαμε και στο χωρίο μεγάλη παρέα,φίλους των παιδιών που μας φιλοξενούσαν,και δεθήκαμε μαζί τους αφού είναι φανταστικά παιδιά.
Δεν θα ξεχάσω σε καμία περίπτωση, γιατί έχω και ένα πρόβλημα με τη μνήμη μου,τις μέρες στον Ίσαλο με την κυρία Γιώτα, την μαγευτική θέα του ουρανού γεμάτου αστέρια και νεφελώματα στον Άγιο όπου μαζευόμασταν σχεδόν κάθε βράδυ μέσα στο σκοτάδι και πιάναμε ψιλή κουβέντα ή τις καρότσες-μεταφορικά από Ταβάρι για Μεσότοπο και το αντίστροφο, μοναδική εμπειρία!Έκανα σε 10 μέρες το autostop της ζωής μου,να'ναι καλά οι χωριανοί που μας λυπόντουσαν να ανεβοκατεβαίνουμε έξι χιλιόμετρα τη φορά.Ακόμα τις απλωτές μας στην παραλία και το dance bolley που δημιουργήσαμε μια μέρα με έμπνευση!! Επίσης τρακάραμε, ακόμα κι αυτό ξεχνιέται με καλή παρέα, αν και ένα τραύμα σε κλειστές στροφές θα μου μείνει δεν λέω.!Η αναμονή μετά το ξενύχτι για να ανοίξει το φουρνάκι του Χατζή στις 5 και κάτι έτσι ώστε να αναπληρώσουμε τις θερμίδες που χάσαμε λόγω χορού άξιζε τον κόπο. Αλλά δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση να ξεκινάτε τις διακοπές μέσα σε πρόγραμμα δίαιτας και να έχετε την εντύπωση πως θα το κρατήσετε.. Κούνια που σας κούναγε!!
Σίγουρα υπήρχαν στιγμές μικρού εκνευρισμού κάποιες φορές.Με τέσσερα άτομα σε ένα σπίτι λογικό το κόβω αλλά μπροστά στα τόσα ωραία που ζήσαμε δεν πιάνονται και σβήνονται. Ζουζούνα μου την σκιά ακόμα την λυπάμαι.!Α, είχαμε και έναν αφέντη στο σπίτι, ποιός τη χάρη του με τρείς γυναίκες! Του πλέναμε τα ρούχα του, του βάλαμε σίδερο σκέτο χαρέμι δηλαδή!Α, ρε πλάσμα..αυτό το ''αμάν'' σου ήταν όλα τα λεφτά!
Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα,που δεν τα λέω γιατί θα γράφω μέχρι αύριο,δεν θα είχαν γίνει αν η παρεά δεν ήταν αυτή που ήταν. Τους ευχαριστώ για όλα..για την φιλοξενία και τις στιγμές που μου πρόσφεραν απλόχερα.Κοριτσάκι μου είσαι απίστευτη... το μυστικό έξω απ'το σχολείο ελπίζω να παραμένει επτασφράγιστο !!
Ραντεβού του χρόνου με την τρελοπαρέα απο το Ταβαράκι που τόσο μ'άρεσε για να περάσουμε ακόμα πιο τέλεια.. διαφορετικά αλλά τέλεια.......

1 σχόλιο:

*Κορίνα* είπε...

όπου κ να είσαι, με καλή παρέα περνάς πάντα τέλεια!!
Καλό χειμώνα λοιπόν, γιατί ήδη άρχισε να κρυώνει λίγο!!