10/4/10

Διακοπές γιόκ!! :)


Ξανά πίσω λοιπόν... πάει και το Πάσχα, πάνε οι διακοπές..
Καλά είχα συνηθίσει δύο βδομάδες τώρα, από Δευτέρα στο λούκι της σχολής!


Γύρισα από το εξοχικό μου στην Ερέτρια.
Πολύ όμορφα πέρασα, από τις χρονιές που θα θυμάμαι..
Έκανα Ανάσταση σε ένα μικρό εκκλησάκι λίγο πιο κάτω από το σπίτι μας με λίγο κόσμο, ησυχία και κατάνυξη..

Από τις λίγες φορές που έχω καταλάβει και νιώσει το κλίμα της ημέρας.. Ούτε βεγγαλικά και φασαρίες επιτέλους!!


Ηρέμησα πραγματικά πολύ.. διάβασα τα βιβλία μου, έκανα τις βόλτες μου, κατέβηκα το βουνό με το ποδήλατο (είμαστε και σχετικά ψηλά πανάθεμά μας) και μετά άντε ανέβα με τα πόδια και στην αγκαλιά το ποδήλατο.. πολύ γέλιο!! Κοινώς μου βγήκε η γλώσσα, δεν πειράζει καλό κάνει!! Το μόνο που δεν έκανα είναι τις εργασίες μου για τη σχολή.. Γι' αυτό υπάρχει η Κυριακή!!


Το δυσάρεστο ήταν πως μας έκλεψαν τις μικρές πλάκες του φωτοβολταΐκού που είχαμε βάλει πρόσφατα. Άντε δίνε πάλι 2.500 ευρώ για να το αντικαταστήσεις.. Άλλη δουλειά πάνω στο βουνό δεν έχουν από το να σκαρφαλώνουν τις περιφράξεις και να παίρνουν την περιουσία του άλλου; Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι.. Το έχουμε ξαναπάθει, την προηγούμενη φορά από τα 3 ποδήλατα μας άφησαν το ένα. Είναι και επιλεκτικοί βλέπεις.. Παρόλ' αυτά το ξεπεράσαμε τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε..


Πως περνάει πάντως ο καιρός.. Βραδιάζει και δεν το καταλαβαίνω. Θέλω να έρθει και το καλοκαίρι πολύ!! Αν και θα ξεμυαλιστώ όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή και θα έχω και το διάβασμα από πάνω μου..


Οι μέρες που περάσαν μπορεί να είχαν λίγο αεράκι αλλά ήταν το καλύτερο μου..

Παντού σύννεφα, κι από αυτά τα αφράτα που μου αρέσουν.

Άλλο που δεν ήθελα να αγναντεύω!!


Να είστε καλά και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο..

Λένε πως ο καιρός θα χαλάσει αλλά δεν μας πτοεί τίποτα!! :)


Φιλάκια!!!

19 σχόλια:

Roadartist είπε...

..παντου κλεψιές.. Τι να πω.. γμτ..

Να περνάμε καλά όσο μπορούμε.. όμορφες αυτές οι αποδράσεις, ακόμη και κοντινές είναι απίστευτο το πόσο ξεφεύγεις.. Καλό Βράδυ!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είναι τόσο όμορφα αυτά που περιγράφεις ότι πέρασες στις διακοπές για το Πάσχα που σου λέω ότι ακόμα και τις αναποδιές με τις κλοπές, κάποια μέρα θα τις εντάξεις στο θετικά. Με το πέρασμα του χρόνου και τα πιο δύσκολα ή δυσάρεστα μπορούν να σε κάνουν να γελάσεις. Αλλάζουν πρόσωπο.
Κράτα αυτές τις στιγμές σφιχτά στην ψυχή σου θα είναι το καταφύγιό σου.
Έχουμε το ίδιο γούστο στα σύννεφα γι αυτό ήρθε και το σχόλιο.

Καλό Σαββατοκύριακο

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μην παραπονιέσαι κανε υπομονή και το καλοκαιράκι ξέρεις εσύ!!!
Όσο για τις κλεψιές, θα είναι πλέον το καθημερινό μας θέμα!!!
Φιλιά συννεφούλα

Άνεμος είπε...

Έλα βρε παραπονιάρα, απο διακοπές σε διακοπές γυρνάς! Τουλάχιστον τώρα έζησες και κάποιες άλλες μέρες της εβδομάδας. Όταν είσαι φοιτητής είναι κάθε μέρα Σάββατο!

Καλή επιστροφή στη καθημερινότητα, again. :`( σνιφ...

Φιλάκια και χρόνια πολλά!

mahler76 είπε...

καλή επιστροφή. Όσο για τους κλέφτες τι να πώ...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ε τι τωρα κι εσυ...να πάει ο κόσμος να αγοράσει;καλύτερα των άλλων ....

καλή επιστροφή
χχχ

mariposa είπε...

:))))))))))

ετσι ειναι τελικα η ζωη..εχει και τα ομορφα της και τα ασχημα της..

κιισσσσσσσσ

Miss Pink είπε...

αααααααχ..
μύρισε φύση :)))
τι καλά που πέρασες
μπράβο κορτσούδι μου και του χρόνου...
για τους κλέφτες μην ανησυχείς και δεν τα χαίρονται όλα αυτά που κάνουν.. μπροστά τους θα τα βρούν..
όσο για τις εξετάσεις don't worry θα γκρινιάζουμε μαζί...
ιούνιος στο μπαλκόνι με βιβλία, καφεδάκια, παγωτάκια και ζεστηηηηηηηηηη
φιλιααααααααααααααααα

Mistress Hyde είπε...

Συννεφούλα είμαι λίγο άκυρη αλλά πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου!
Φιλιά πολλά!

gnostosagnostos είπε...

οπως ειπε και η miss....μυρισε φυση!
αχχχχχ!
οι κλεφτες υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν
απλα εμεις πρεπει να περνουμε μερικα μετρα παραπανω...

Hfaistiwnas είπε...

Γύρισα και εγώ..
ρουτίνα πάλι!
Κάτι θα βρούμε να τη σπάσουμε!

Κρίμα για τις πλάκες..

alitaki είπε...

geirizes pali stin kathemerini zoi sou omos gia ligo ksexourastikes,pires anasa.ego ti na po pou den piga pouthena :)))filakia

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Dreamy Cloud είπε...

@ Roadartist μου λίγο πιο κοντά στη φύση ερχμαστε και γινόμαστε άλλοι άνθρωποι.. Φιλάκια πολλά!!

@ CHRISTOBAL και τα κακά που έρχονται το θέμα είναι να τα αφήνεις στην άκρη και να μένουν τα καλά.. Η ζωή συνεχίζεται!! Και σε ποιόν δεν αρέσουν τα τροφαντά συννεφάκια;!! Φιλιά και καλώς σε βρήκα :)

@ ΦΟΥΛΗ μου όσο φτιάχνει ο καιρός τόσο αέρα παίρνουν και τα μυαλά μου!! Δυστυχώς με τις κλεψιές κανείς δεν τη γλυτώνει,όσο πάει χειροτερεύει.. Καλό βραδάκι!

@ Ανεμακο ένα δίκιο το έχεις, σταματάω παραπονιέμαι γιατί δεν με παίρνει!! Καλά να περνάς και καλή αρχή με το σχολείο :)

@ mahler76 δεν είναι να λες κάτι καλύτερα να το ξεχνάς γιατί και να στεναχωριέσαι πολύ δεν σου προσφέρει κάτι στο κάτω κάτω.. Κρίμα είναι μόνο για το κόπο.. Φιλάκια πολλά!!

@ Και λοιπόν;E allora? μα καλά αυτό δεν το σκέφτηκα!! Ήταν και στο πνεύμα των ημερών.. ο έχων 2 χιτώνες-φωτοβολταικά να δίνει τον έναν..! Φιλάκιααααα!!!

Dreamy Cloud είπε...

@ mariposa έτσι είναι τι να κάνουμε προχωράμε.. Φιλάκια πολλά!!!! :)

@ Miss Pink συμφωνώ.. από κάπου θα τους έρθει δεν μπορεί!! Η περιγραφή του Ιουνίου-Ιουλίου πολύ μ'άρεσε.. αν εξαιρέσεις τα βιβλία!!! χιχιχι Φιλιά πολλάαααα!!!

@ Mistress Hyde ποτέ δεν είσαι άκυρη απλά κάνεις την διαφορά!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ :) Φιλάκια!!

@ γνωστέ έχεις δίκιο, τώρα που την πατήσαμε κι εμείς και να προσπαθήσουν την επόμενη δεν θα καταφέρουν κάτι.. Φιλάκια!!

@ Καλώς στον και τον Hfaistiwna!! Πάντα κάτι γίνεται και σπάει, αυτή είναι η γλύκα!! Καλό σου βραδάκι!!

@ alitaki όντως δεν είναι να γκρινιάζω μια χαρά τα πέρασα!! Εύχομαι να βρείς και εσυ καιρό να ξεκυοραστείς.. Φιλάκια!!

@ Γλυκιέ μου Πάπιε σ'ευχαριστώ!! Καλοκαιράκι περιμένεις κι εσύ ε;!! Φιλάκια!!!

Lucretia είπε...

Η επαφή με τη φύση είναι άλλο πράγμα.Χαίρομαι που πέρασες όμορφα.όσο για τις κλεψιές δυστυχώς από εδώ και πέρα θα είναι στην ημερήσια διάταξη.

If...ιγένεια είπε...

Φιλιά στα μούτρα! Κράτα μου κι εμένα μια θέση στο διπλανό συννεφάκι..

Μάτα είπε...

Φιλιά και καλή Κυριακή!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))