1/10/09

Μελαγχολικές βραδιές




Το άρωμα του νυχτολούλουδου τα τελευταία βράδια είναι τόσο έντονο..

Θέλω να σταματήσω να περπατάω και να σταθώ να το μυρίσω, να κυκλοφορήσει μέσα μου.

Περίεργη η  αίσθηση της νύχτας απόψε.

Το φεγγάρι να λάμπει απο πάνω μου κι εγώ να νιώθω τόσο μικρή και μαγεμένη απο την εικόνα του.

Βρέθηκα μόνη σε μια πλατεία να περιμένω παρέα και άρχισα ασυναίσθητα να παρατηρώ τους γύρω μου. Οικογένειες, ζευγάρια, μωρά παιδάκια, παππούδες γίναν όλοι ένα στα μάτια μου.

Πέρασε απο μπροστά μου ένας γεράκος με 2 μπαστούνια, ίσα που περπατούσε κι όμως τον έβλεπες να το προσπαθεί, να κάνει την βόλτα του αντί να προτιμήσει να κλειστεί στο τετράγωνο κουτί του.

Αισθάνθηκα τυχερή που μπορώ και σκέφτομαι, θυμάμαι, κινούμαι, νιώθω, ζώ!

Περίμενα  και είχα κατακλειστεί απο μια αίσθηση νοσταλγίας για τα παλιά και μια διαφορετικής ενότητας που ξεκινάει. Για μια στιγμή τα μάτια μου θόλωσαν, τα δάκρυα εμφανίστηκαν τόσο ξαφνικά μα παράλληλα τόσο λυτρωτικά, ούτε και ξέρω το γιατί. Το είχα όμως ανάγκη, αυτό το γνωρίζω.

Κάτι τέτοιες στιγμές όσα περνάω επιφανειακά στο πέρας των ημερών και δεν προλαβαίνω να σκεφτώ έρχονται και με βρίσκουν. Μου θυμίζουν πως δεν μπορώ να τα κρατήσω φυλαγμένα βαθιά, ο χόρος είναι περιορισμένος και δεν μπορεί να μαζεύει συνεχώς, θα έρθει η ώρα που θα θελήσει να κάνει άκρη για τα επόμενα που έρχονται.

Τα απολαμβάνω αυτά τα βράδια. Νιώθω πως πλησιάζω πιο κοντά σε μένα και με μαθαίνω λίγο παραπάνω. Το να μελαγχολώ δεν το βρίσκω κακό, αντίθετα πάντα μ'άρεσε. Είναι κομμάτι του εαυτού μου πια.

Στο γυρισμό προς το σπίτι σκεφτόνουν εσένα, την αγκαλιά σου.

Πόσο την είχα ανάγκη...

Στο μυαλό μου έφτασε ένα αγαπημένο τραγουδάκι. Ξαφνικά, λες και κάποιος στο σιγοψιθυρίζει στο αυτί τόσο σιγά που υποσυνείδητα και μόνο η μελωδία του σε καλεί.

Το σιγοτραγουδούσα καθώς περπατούσα αργά, απολαμβάνοντας την μυρωδιά των λουλουδιών που πλημμύριζε το μέσα μου...





Καλό βραδάκι και καλό μήνα!!

* Συγγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση, είμαι γαιδούρα το ξέρω!! Ίσως το κάνω αργότερα. Όπως και να έχει σας ευχαριστώ όλους σας τόσο πολύ για τις ευχές σας και για όσους περιμένουν τούρτα δυστυχώς δεν κατάφερα να βρώ λύση :) :ΡΡΡ

25 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα κ καλο μηνα
τελειο τραγουδακι :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημερα...
Μελαγχολία του Σεπτέμβρη;μια καινούργια μέρα ξεκινάει....
Καλό μήνα....

korinoskilo είπε...

μ αρεσε που τελικα δεν ηταν μελαγχολικη η βραδια αλλα αισιοδοξη.....

το να παρακολουθεις αλλους ετσι σιωπηλα... σε φερνει πιο κοντα στον εαυτο σου πολλες φορες ;)

μεγαλη αγκαλια και ας μην ειναι απο εκει που την περιμενεις :)


καλημερα καλο μηνα :)

Η τρελή είπε...

Καλό μήνα.......ωραία η σκηνή και τα συναισθήματα που περιέγραψες....όντως πόσο λυτρωτικά μπορεί να είναι μερικές φορές τα δάκρυα!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ευαισθητοποιημένη μελαγχολικότητα λέγεται αυτό, αλλά δεν πειράζει γιατί είναι υγιέστατη.
Καλό μήνα και το τραγουδάκι όνειρο!

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα χωρίς μελαγχολίες.
Πολύ γλυκιά ανάρτηση.
:-)

Estella είπε...

Aχ.... είναι η αγαπημένη μου ανάρτηση στο blog σου αυτη... Τη διάβασα δυο φορές... Καλό μήνα γλυκιά μου! Φιλάκια.

Estella είπε...

Aχ.... είναι η αγαπημένη μου ανάρτηση στο blog σου αυτη... Τη διάβασα δυο φορές... Καλό μήνα γλυκιά μου! Φιλάκια.

Margo είπε...

..αυτές οι στιγμές είναι πολύ όμορφες φτάνει η μελαγχολία να είναι γλυκιά και είναι πάντα συνώνυμο της δημιουργικής μοναξιάς...
Πολύ καλό μήνα..:)

Joanna είπε...

Καλημέρα γλυκούλα!Διαβάζοντας την αναρτησούλα πολλά πράγματα μου ήρθαν στο μυαλό.Αλλά μου ήρθανε και συναισθήματα που έχω νιώσει πολλές φορές.
Χαίρομαι που αυτή η βόλτα σε έφερε πιο κοντά στη μικρή συννεφούλα που κρύβεις μέσα σου, στους ανθρώπους γύρω μας, αλλά και στην αγκαλιά που τόσο σου λείπει.
Ψάξε αυτόν που σε έκανε τόσο ευτυχισμένη συννεφούλα μου...
Το αξίζεις!

"Κοίτα μια νύχτα
έξω που αντέχει
κι ό,τι κι αν παίζει
πάντα κόσμο θα έχει

Βάλε κι αστέρια
Βάλε και πρίμα
κι άσε τα χέρια
να΄χουν το κύμα κορμί "

Φιλακια πολλά!

Miss Pink είπε...

σκάω ένα μεγάλο φιλι
και.. σκάω.. :)
δικές σου στιγμές..

Εφη είπε...

καλησπερα και καλο μηνα. και η μελαγχολια και η χαρα και ολα γενικα τα συναισθηματα, ολα ειναι για τους ανθρωπους. αν δεν τα αισθανομασταν, τοτε θα ειμασταν πετρες και οχι ανθρωποι.
υπεροχο το τραγουδι.
καλο απογευμα

Venus on fire είπε...

ΚΑλό μήνα και σε σένα. Όμορφο τραγούδι και όμορφες σκέψεις.
Μαζί σου κι εγώ ..να σκέφτομαι!!!!

Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπώ πολύ Νικολακοπούλου όμως!

Εγώ πάντως, εκτός από τούρτα, βολεύμαι και με γλυκό του κουταλιού. Μου κάνουν και μπαγιάτικα γαριδάκια άμα σου βρίσκονται...
Φιλιά πολλά

Dreamy Cloud είπε...

@ Laplace καλό μήνα και σε σένα!! Καλό σου βραδάκι :))

@ ΦΟΥΛΗ γλυκιά μελαγχολία υπάρχει ανεξάρτητα του μήνα μα πάντα η μέρα που ξεκινά είναι νέα και φωτεινή!! Καλό μήνα, φιλάκια!!

@ korinoskilo δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.. Ίσως επειδή αφήνεσαι και το μυαλό ταξιδεύει. Ευχαριστώ για την αγκαλίτσα, πάντα είναι δεκτή!! Φιλάκια πολλά!!! :)

@ Τρελή έρχονται χωρίς να το καταλαβαίνεις, εκείνα ξέρουν πότε θα σε βρούν και πότε το χρειάζεσαι πριν απο σενα.Καλό μήνα!!

@ Αστρο-Συμμορίτες τώρα πλέον όποτε με πιάνει θα ξέρω και πώς το λένε!! Θα μου ρωτάνε: "Τι έχεις;" κι εγώ: " Ασε με, ευαισθητοποιημένη μελαγχολικότητα με έπιασε πάλι"!! Καλό είναι να σε πιάνει που και που ξεσκας λίγο.. Φιλάκια πολλά,καλό μήνα!!

@ Αρκουδάκο μου καλό σου μήνα!! Με τέτοιες μελαγχολίες δεν έχω θέμα :Ρ Καλό βραδάκι να έχεις!!

@ Estella καλε σ'άρεσε τόσο πολύ που έκανες και 2 φορές σχόλιο, χιχιχι!!! Με κάνεις να κοκκινίζω πάντως :)) Τελικά όσο πιο γρήγορα γράφω τις περισσότερες φορές είναι και καλύτερο.
Καλό μήνα, φιλάκια πολλά πολλά!!!

Roadartist είπε...

Τέλειο το τραγούδι.. όντως πολύ ωραίες αυτές οι νυχτερινές βόλτες..

Dreamy Cloud είπε...

@ Margo μόνο τότε μπορώ και το απολαμβάνω.. Γλυκιά μελαγχολία, ακούγεται τόσο οξύμωρο μα και τόσο όμορφο όταν το αισθάνεσαι. Καλό μήνα και καλό σου βραδάκι!!!!

@ Joanna νομίζω πως τον βρήκα! Μια βόλτα τελικά μπορεί να κρύβει μέσα της τόσα πολλά απο μας τους ίδιους!! Χαίρομαι που διαβάζοντας σου θύμισα και κάτι απο σενα. Οι στίχοι είναι μοναδικοί και η αρχή του κομματιού κάθε φορά με ταξιδεύει, φιλάκια πολλά!!

@ Katerinaκι γιατί σκας καλιέ;! Δεν το έπιασα, είπαμε είμαι και λίγο αργόστροφη τελευταία!!
Το φιλί πάντως έσκασε μια χαρά!!Μάκια πολλά :)))

@ Εφη χαίρομαι που μπορώ και τα αισθάνομαι όλα αυτά.. Μια πέτρα τι να σου κάνει;!!Καλό μήνα να έχεις, φιλάκια!

@ Venus τι υπέροχο που είναι να μοιράζεσαι αυτό που νιώθεις!! Καλό βραδάκι!

@ MpinelikoMistress βλέπω δεν έχεις κανένα πρόβλημα έτσι;! Γλυκό του κουταλιού σπιτικό δαμάσκηνο, τι λες;;!!!Το τραγούδι είναι τέλειο και η τριας δίνει ρέστα. Φιλίκια πολλά!!

Dreamy Cloud είπε...

@ Roadartist καλώς σε βρήκα! Είναι ωραίο να περπατάς και να αφήνεσαι. Όλα είναι τα ίδια αλλά και διαφορετικά.Καλό βραδάκι!!

Miss Pink είπε...

χαχαχαχα..
σκαω = σταματάω να μιλάω
αυτό εννοούσα όχι οτι σκάω απο το κακό μου χιχιχιχιχ..
νο κομεντς βρε αδερφέ πως το λεν :Ρ

next_day είπε...

Καλή μου συννεφούλα, απο την μέρα που ανέβασες την ανάρτηση, σκέφτομαι τί να σου γράψω..
Είναι τόσο πολλά αυτά που λές σε τόσο λίγες γραμμές..
Αυτό που σου εύχομαι είναι να έχεις πάντα τέτοιες μεάγχολικές αλλά κατά βάθος αισιόδοξες βραδιές!
Υπέροχη η φωτογραφία!
Σε φυλώ γλυκά καλό μου συννεφάκι!
Μούτςςςςςςς!!!

Libertas είπε...

Ο χειμώνας είναι ο καλύτερος καιρός για να νιώθεις τη μελαγχωλία. Όλα γύρω σου σε βοηθάνε σε αυτό και παραδόξως νιώθεις όμορφα νιώθοντας κάτι τέτοιο με τον καιρό σύμμαχό σου!

Υπέροχα ανάρτηση πραγματικά!
Φιλια πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

alitaki είπε...

giati na pas moni sou volta kai na melanxolis;;;tha ertho egw na sou kano parea.kalo vrady.filia polla.

Εύα Παραδείσου είπε...

Τα επόμενα δάκρυα να 'ναι δάκρυα χαράς... Το χτες άστο να φύγει... Το αύριο να σε απασχολεί.

Dreamy Cloud είπε...

@ Ε μα πες το έτσι βρε Katerinaκι!! Αμα είναι να κολλήσω κάπου δεν ξεκολλάω με τίποτα.. Με πέτυχε διαβάζοντας το σχόλιο σου δεν είναι τίποτα!!

@ next_day σ'ευχαριστώ πολύ! Είναι όλα όσα σκεφτόμουν και είμαστε τόσο πολύπλοκοι, λογικό να μπλέξω μέσα πολλά!!Φιλάκια πολλά :)))

@ Libertas έχεις δίκιο, ο καιρός βοηθάει πολύ στην ψυχολογία και μια τέτοια βραδιά όλα οδηγούσαν σε σκέψεις. Μάκια!!

@ JK μου σ'ευχαριστώ και το καλό είναι πως είμαι τυχερή και την παίρνω!! :) Φιλάκια πολλά..

@ alitaki μου παρέα που άργησε περίμενα.. Είδες τι γίνεται όταν ο άλλος αργεί;! Ελπίζω εσύ να είσαι συνεπής :ΡΡ

@ Εύα Παραδείσου δεν ξέρω βέβαια αν κι αυτά ήταν δάκρυα λύπης.. Κάτι το ενδιάμεσο μάλλον.Το χθες προσαρμόζει το αύριο και προχωράω! Φιλάκια!!!!