9/9/09

Μια ιδέα απ'όλα..

Όπως θα παρατηρήσατε το ιστολογιάκι μου άλλαξε αρκετά! Ήθελα εδώ και καιρό να το αλλάξω κάπως και επιτέλους σήμερα πήρα την απόφαση μετά απο πολύ σκέψη.
Πιο πολύ φοβόμουν μην κάνω καμιά βλακεία και τρέχω και δεν φτάνω μετά αλλά ευτυχώς όλα καλά. Για πείτε σας αρέσει η έκανα χαζομάρα;!

Επίσης βραβεύτηκα απο τον Μousikouli και την an-upomoni γιατι το blog μου λένε είναι έξυπνο.. Ασχολίαστο, αλλά σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!

Τώρα πρέπει να τα δώσω σε άλλους 7..  λίγοι δεν είναι;;!
Πιστεύω πως το αξίζουν και με το παραπάνω.
Έχουμε και λέμε:

  1. Κοrinoskuilo
  2. Katerinaκι
  3. Laplace
  4. Black Street White
  5. Miou-Popofotitsa
  6. Mπινελικώματα
  7. Spy'ce Daughter


Τις τελευταίες μέρες διαβάζω για το μάθημα που δίνω αύριο. Θέλω τόσο πολύ να τελειώσει η εξεταστική, μια εβδομάδα μου έμεινε ακόμα και τέλος.

Ένα ακόμα συγκλινιστικό νέο, απο τα πολλά που έχω, είναι πως είδα το Χάρυ Πότερ 6. Είμαι φανατική των βιβλίων και των ταινιών και φυσικά δεν θα μπορούσα να το χάσω. Μπορώ να πω πως ήταν πολύ καλή! Σαν το βιβλίο όμως καμια δεν μπορεί να συγκριθεί.

Ο καιρός είναι κρύος και μουντός αλλά δεν με πειράζει καθόλου, τρελαίνομαι για αυτή την εποχή, όπως και για την Άνοιξη. Προτιμάω μέτρια πράγματα, ούτε πολύ ζέστη ούτε πολύ κρύο. Μου φαίνεται αν συνεχίσει έτσι θα βγάλω απο πολύ νωρις τα χειμωνιάτικα απο τις κούτες. Πάντα τέτοια εποχή όλα τα ρούχα μου φαίνονται καινούρια, αφήστε που δεν τα θυμάμαι κιόλας απο τον περσινό χρόνο και η όλη διαδικασία είναι σαν μια έκπληξη!!

Πάλι έγραψα έναν αχταρμά..!

Το καλοκαίρι μπορεί να πέρασε αλλά θα σας δείξω μερικές απο τις αγαπημένες μου φωτογραφίες που τράβηξα είτε με τη συγχωρεμένη ψηφιακούλα μου είτε με το κινητό!!

Χαρήκατε ε; Κι εγώ.. Δυστυχώς δεν μπορώ, θέλω να τις βάλω ακριβώς εδώ αλλά δεν μετακινούνται οι ριμάδες εκεί που θέλω αλλά σε άσχετα σημεία πιο πάνω. Γκρρρρρρ........ Γιατί σε μέναααα;; Ξέρει κανείς σας τι φταίει; Δεν θα του περάσει όμως, θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση!

Κάτι τελευταίο για σένα, ναι εσένα ξέρεις εσύ! Ήμουν λάθος και συγγνώμη..
Είμαστε χαζά, αυτό το ξέρεις; Απλά σήμερα ήταν η σειρά μου να το αποδείξω.
Σ'ευχαριστώ για τις δύο μέρες που πέρασα πλάι σου και για τον χρόνο που έφυγε μεγάτος ευτυχία χωρίς να το καταλάβω. Να΄σαι σίγουρος πως θα έχει και συνέχεια, δεν είναι απειλή, μάκια!!

19 σχόλια:

crazy tzitzi... είπε...

Δυστυχώς για τις φωτογρφίες δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν σκαμπανεβάζω γριιιιιιι από ηλεκτρονικά!!!

Για τον καιρό μην αγχώνεσαι θα ξαναμυρίσει καλοκαιράκι έστω και για λίγο!!!

Κι περιμένουμε σύντομα φωτογραφίες ε????

Όσο για το άτομο που του ζητάς συγνώμη είμαι σίγουρος ότι σ έχει συγχωρέσει....η χαζομάρα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της υγειούς σχέσης οπότε μην αγχώνεσαι για τπτα!!!Εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη κ ευτυχισμένη με το άτομο που αγαπάς!!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ......

ΒΑΤΡΑΧΟΦΙΛΑΚΙΑ!!

lena_zip είπε...

Καλή εξεταστική και καλό κουράγιο κατ' αρχήν.
Αυτό με τα ρούχα τα χειμωνιάτικα το περιμένω πώς και πώς. Μου αρέσει να έχει κρύο. Βέβαια πλέον θα μου είναι όλα τεράστια και θα χρειαστώ μια περιουσία για να πάρω καινούρια, αλλά λέμε τώρα.
Με τις φωτογραφίες δεν ξέρω τι παίζει. Ίσως παίζει ρόλο το αν επιλέγεις να μπουν στο κέντρο, δεξιά ή αριστερά.
Λάθη όλοι κάνουμε. Γι' αυτό υπάρχει η συγγνώμη. Τόσο απλή και παρεξηγημένη λέξη.

Laplace είπε...

Dreamy Cloud καλησπερα
πρωτα απο ολα αν σε ευχαριστησω για το βραβειο!ευχαριστω παρα παρα πολυ κ συγχαρητηρια για το δικο σου,το αξιζεις κ με το παραπανω!

Ο καιρος κ εμενα μαρεσει τρελα!ειναι η αγαπημενη μου εποχη

Ο χαρυ ποτερ δεν μαρεσει,ουτε τα βιβλια..δεν ξερω γιατι,ποτε δεν με ελκυε

για την ψηφιακη δεν ξερω γιατι δεν εχω :P

πολλα φιλια
καλο βραδυ

mermyblue είπε...

χαριτωμένη η ταπετσαρία σου καλή μου dreamy!
αυτό με τα ρούχα που αναφέρεις, ότι κάθε χρόνο που κατεβάζεις πάλι τα χειμωνιάτικα είναι σαν καινούργια, πόσο μ' αρέσει κι εμένα...Είναι από τα μικρά πράγματα που ζωγραφίζουν τη μέρα μου :)

καλό φθινόπωρο λοιπόν !

Εξύμνoς είπε...

Καλημερα!!!

Τι αλλαγες ειναι αυτες??!!
Μεγειες μεγειες!!! Πολυ ωραιο!! Κατι μου θυμιζει αλλα θα σου το πω αλλη ωρα!! Καλο φθινοπωρο και καλο τελος εξεταστικης!!

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Τι καλό το νέο σου σκηνικό!!!Μου αρέσει!!!Με γειά!!
Ευχαριστώ για το βραβειάκι και συγχαρητήρια-θα το βάλω αμέσως στο πλάι με το όνομά σου!!Καλή επιτυχία με εξεταστική!!!Καλό φθινόπωρο!!φιλιά***χεράκια αγκαλιές!!

Mousikoulis είπε...

Όμορφα συννεφούλα μου όλα! Η εξεταστική τελειώνει λίγα τα ψωμιά της! Όσο για τις φώτο είναι γεγονός δεν μπορείς ποτέ να τις βάλεις όπως θες!

Η μόνη ίσως λύση είναι να κάνεις μια δική σου σύνθεση και να την ανεβάσεις σαν μία! Απλά ο άλλος θα πρέπει να κάνει κλικ για να δει πραγματικό μέγεθος!

Αυτά! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε να το πιάσω από την αρχή :
Κατασυγκινούμαι με τα βραβεία το έχω πει; Πολλά πολλά ευχαριστώ.

Σε γουστάρω ακόμα πιο πολύ που γουστάρεις Χάρυ Πότερ να το ξέρεις. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, εγώ δηλώνω φανατική.

Πέτα τις φωτογραφίες όπως βρεις, εμείς θα καταλάβουμε! Κάνε ένα ωραίο κολάζ, πλάκα θα έχει.

Με γειά το νέο look, σας πάει.

Δεν γράφω άλλα.

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Μεγειά και τις αλλαγές!

Τώρα για τις φωτογραφίες, στο keeponbloggin.forumotion.com υπάρχουν αντίστοιχες ενότητες με πληροφορίες που σίγουρα θα σε βοηθήσουν! Μη διστάσεις να ρωτήσεις.

Miss Pink είπε...

μικρή ζουζού ευχαριστώ για το βραβειάκι..
το αρπάζω τρέχοντας μόνο που δεν το κρεμώ γιατί είναι παλιοί οι τοίχοι μου και θα πέσουν :Ρ

γαμάτο το new look
(ο τόνος στο α μη παρεξηγηθούμε λέω πάντα) :Ρ
εμένα πολύ ΜΕ αρέσει..

χειμωνιάζει λες ε?
μπα.. σήμερα τρελή ζέστη εδώ..
χάζεψε κι ο καιρός σαν εμάς...
χάζεψε κι ο κόσμος..
είναι αργά τώρα κι εγώ γύρισα μπουρλότο απο τη δουλειά στις 12 το βράδυ..

ασυνάρτητα γράφω κι εγώ τώρα χεχε..
είδες? συμβαδίζω με το post..
ουφ..
πόσο δύσκολο είναι να συνενοηθείς πλέον με τους ανθρώπους..
άσχετο, αλλά έφαγα κόλημα σήμερα..

τώρα ακόύω moby...
ασχετό αλλά ξέρω πως με καταλαβαίνεις.. χιχι..

φιλιά κοριτσάκι και όνειρα γλυκα...
ότι θες για τις φώτο ρώτα..
και ότι θες γενικά :)

ματς μουτς

(καλά κάνω και σχολιάζω συνήθως πρωί.. ορίστε τώρα...χιχι)

korinoskilo είπε...

ευχαριστουμε πολυ για το σμαρτακι :)))))))
αξια που το πηρες αφου εισαι σμαρτακι ;)


για τις φωτος ..... οι φωτος μπαινουν ολες στο πανω μερος του κειμενου..... απλα τις κλικαρεις μετα και τις σερνεις με το μαους στην θεση που θελεις ( αυτο οταν εχεις γραψει ηδη το κειμενο) ...... αλλιως περνας πρωτα ολες τις φωτος.... και μετα ενδιαμεσα περνας το κειμενο ;)

ειναι λιγο σπαστικο αλλα οκ.... ελπιζω να το βελτιωσουν


φιλια πολλα καλη εξεταστικη :)

Dreamy Cloud είπε...

@ crazy tzitzi σ'ευχαριστώ πολύ! Που είδες το καλοκαιράκι καλέ γιατί εγώ μόνο βροχές βλέπω εδώ και μέρες!!Φιλάκια πολλά..

@ lena_zip δεν πειράζει θα έχεις και μια δικαιολογία για ανανέωση!! Απλή αλλά δύσκολο να βγεί γι'αυτό και έχει τόση αξία!! Μάκια!

@ Laplace είχες ένα λόγο για όλα!! Δεν σου αρέσει ο Χάρυ; ΙΙΙΙΙΙΙ!! :Ρ Σε συγχωρώ..
Μεγεία το βραβειάκι!

@ mermyblue είναι τόσο χαρούμενη διαδικασία.. Βγάζω τα ρούχα απο την κούτα λες και είναι παιχνίδια!!Φιλάκια!!

@ Και σε σένα Εξύμνε!! Καμία σχέση οφείλω να σου πω αλλά με πολύ φαντασία είσαι μέσα!! :))

@ Miou-Popofotitsa χαίρομαι που σου αρέσει!! Μεγεία το βραβείο και σ'ευχαριστώ πολύ!!

@ Mousikouli έξυπνο το κολπάκι.. Αλλά βλέπεις εμένα μ'αρέσει να παιδεύομαι αρκεί να είναι όπως το θέλω!!Φιλάκια!!

@ MpinelikoMistress δεν το είχες πει η εγώ δεν το είχα ακούσει και νόμιζα πως δεν πολυτρελαίνεσαι αλλά εγώ το έδωσα γιατί σας πάω!!:Ρ
Βρήκαμε και κοινό το χάρι, τι άλλο θέλω!!
Άμα μου πάει να το κρατήσω τότες!!
Φιλάκια πολλά!!!

@ KitsosMitsos απ'ότι είδες ρώτησα γιατί το θέμα με τις φωτό με κάνει κάθε τόσο έξαλη!! Φιλάκια πολλά και καλώς σε βρήκα!!!

@ Katerinaκι μου σε καταλαβαίνω.. (Είναι καλό αυτό τώρα μετά απο ένα τέτοιο σχόλιο; :Ρ)
Πώς όμως το καταφέρνεις να με κάνεις να γελάω πάντοτε βρε παιδί μου!!
Όλα σχετικά είναι μην το ψάχνεις,ο moby μ'αρέσει πολύυυυ!!
Μην το κρεμάσεις, αν είναι να μπώ και να πέφτουν σοβάδες άστο καλύτερα,χιχι.Είναι βαρύ το φορτίο του έξυπνου μπλόγκερ, γι'αυτό άλλαξα κι εγώ!!
Φιλάκια πολλά και μεγεία!
Και να σχολιάζεις πιο συχνά βράδυ...:)

@ korinoskilo έτσι το ήξερα κι εγώ αλλά άμα μουλαρώσει το ριμάδι δεν γίνεται τίποτα και δεν φημίζομαι για την υπομονή μου οποτε του έκανα τι χάρη και το παράτησα! Μεγειές μεγειές και ευχαριστώ, φιλακια πολλά!!

neni είπε...

Συννεφάκι πέρασα να πω ένα γεια,να αφήσω μια καληνύχτα και ένα φιλάκι..
Μπράβο στα παιδιά που παίρνουν το βραβειάκι!

Skouliki είπε...

πολυ ωραια το εκανες και μπραβο για το βραβειο


οταν φορτωνεις τις φωτο σου εχεις επιλογες διαταξεις :

τιποτα

δεξια

αριστερα

ή στην μεση


εσυ διαλεγεις καθε φορα που θες ...να μπουν

διαλεξε την επιλογη την πρωτη που λεει ..τιποτα...

ετσι ωστε μετα με τον κερσορα να την

πηγαινοφερνεις οπου θες

Η τρελή είπε...

Συννεφάκι, πολύ ωραίο το νέο look....καλές επιτυχίες στην εξεταστική!
Καλημέρα

Lucretia είπε...

Καλημέρα και από μένα.Πολύ ωραία η νέα εμφάνιση.καλή επιτυχία στην εξεταστική.Αχ μου θύμεσες ότι πρέπει να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα.Δεν μπορεί να το κανει άλλος για μένα;;;

Dreamy Cloud είπε...

@ AΓΑΠΗ καλά έκανες και πέρασες η παρεούλα σου είναι πάντα ευχάριστη!! Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!!

@ Skoulikακι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί αυτό δεν το ήξερα και παιδευόμουν!! Μάκια μάκια μάκια!!!!!

@ τρελή σ'ευχαριστώ πολύ, καλό σου βράδυ φιλάκια πολλά!!

@ Βρε συνvεφάκι μην μου αγχόνεσαι! θές να το κάνω εγώ για σένα;! :)) Φιλάκιααα!!

Άνεμος είπε...

Καλώς το κορίτσι... Μια νέα εποχή ξεκινάει και αφού σου αρέσει προσπάθησε να τη διασκεδάσεις όσο γίνεται!

Και μεις εδώ παρεάκι!

Φιλάκια!

Dreamy Cloud είπε...

@ Που είσαι εσύ κύριε μου και χάθηκες;! Η νέα εποχή ξεκινάει και την απολαμβάνουμε όσο δεν πάει, όπως και την παρεούλα σας!! Φρόντισε μόνο μιας και περνάει απο το χέρι σου να μην φυσάει πολύ.. :Ρ
Φιλάκια πολλά, καληνύχτααααα!!