4/5/09

Τραγούδια που αγαπώ..

Είναι τόσα πολλά.. Τόσα που δύσκολα τα ξεχωρίζω σε σημείο να μην ξέρω τι να πρωτοβάλω σε αυτή τη μικρή ανάρτηση. Τους λόγους τις περισσότερες φορές δεν τους ξέρω. Δεν μπορώ να ξέρω τι είναι αυτό που με κάνει να τα ακούω ξανά και ξανά χωρίς να τα βαριέμαι, απλά με αγγίζουν, με ταξιδεύουν και κάθε φορά μου δίνουν και κάτι διαφορετικό..

Με κάλεσαν σε αυτό το ωραίο παιχνιδάκι και τους ευχαριστώ οι: #lockheart#, Ο SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Ο JKOK, anisixi, mymermyblue. Αν ξεχνάω κάποιον ας μου το θυμίσει για να τον προσθέσω!

Βάζω όσα μου έρχονται στο μυαλό τώρα γιατι έτσι και κάτσω να ψαχτώ δεν θα τελειώσω ποτέ!!













































Τώρα όσοι δεν έχουν παίξει και θέλουν να συνεχίσουν το παιχνίδι πολύ θα ήθελα να μάθω τα αγαπημένα τους τραγουδάκια. Μια περιέργεια άλλωστε την έχουμε!! :PP

6 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Raven είπε...

Εύγε κοριτσάκι μου! :)))

Συμφωνώ με τις επιλογές μου, ακόμα και εγώ που δεν ακούω ελληνική μουσική, μου αρέσουν τα περισσότερα κομμάτια που έβαλες!

Φιλιά

rain είπε...

Πολυ όμορφα τραγούδια πραγματικά και δη ο δικός μας Κότσιρας, άψογος!
Σε φιλώ

lydia lou είπε...

to supergirl einai fovero...
sou proteinw kai to "supermassive"twn Muse,einai kai sti tainia twilight!!!teleio...

lydia lou είπε...

kalhspera ki apo dw!!!
eida sou aresei o xari poter...ki egw maniac eimai opws kai me to lykofws!!!to song pou exw sto blog einai apo tin tainia!filia!

lydia lou είπε...

a,kai mn anhsyxeis gia thn exetastiki(alitheia se poia sxoli)emeis dinoume thn teleytaia week kathe mera synexomena...pfffff...