26/1/09

Πήρα βραβειάκι!!


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Spideroula μου για το βραβείο!!

Ευχαριστώ και όσους με διαβάζουν και αφήνουν τα σχόλια τους, με γεμίζει πολύ το να βλέπω πώς κάποιος διάβασε αυτά που είχα να πώ..

Ένα τέτοιο βραβείο σημαίνει πως:

«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»

Τώρα πρέπει κι εγώ με την σειρά μου να διαλέξω οκτώ συμπλογκίτες μου έτσι;!!

Κάπως δύσκολο αλλά θα βάλω τα δυνατά μου!!! Λοιπόν, αυτοί είναι:


ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...

Θα παω κι ας μου βγει και σε κακο

Spider's diary

Εξύμνος

Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια

la minore

Ο λαβύρινθος της ψυχής

6 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.

Dreamy Cloud είπε...

Σ'ευχαριστώ JK!! Καθένας απο μας πιστεύω το αξίζει. Θα το βάλω και δίπλα, δεν το είχα σκεφτεί!!Φιλάκιααα!!!

*Κορίνα* είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ και σένα για το βραβειάκι που μου έδωσες αγάπη μου..
Όλοι μας το αξίζουμε, γιατί εδώ βγάζουμε λόγια της ψυχής μας..
Μάκια μάκια μάκια!!!

laminore είπε...

Σε ευχαριστώ πάάάρα πολύ!!! καλό Σου-κου!

Dreamy Cloud είπε...

Nα'σαι καλά la minore!!Φιλάκια!!!!

neni είπε...

Γλυκιά μου,σε ευχαριστώ από καρδιάς για το βραβείο που μου έδωσες.Είναι το δεύτερο που παίρνω από άτομο που δεν το περιμένω.Χάρηκα πάρα πολύ,να΄σαι καλά.